середа, 25 вересня 2024 р.

Село наше завжди буяє і процвітає.

 


25 вересня  глибочанський старостинський округ долучився до благоустрою села."Село наше  завжди буяє і процвітає"

Моє село - частинка України,

Моє село - це неба голубінь,

Моє село - це серця половина,

Моє село - це зустріч поколінь.

 

Моє село - ти мати і родина,

Моє село - дитинства світлий край,

Моє село - маленька Батьківщина

Веселкою на сонці вигравай

 

Моє село - це ластівки крилаті,

Моє село - це люди трудові,

Моє село - з лелекою на хаті,

Моє село зі мною на віки.

 

Моє село -  для мене ти єдине

Це тиша, спокій, праці аромат.

Моє село -  мені ти серце полонило,

Моє село - для мене божа благодать.




Немає коментарів:

Дописати коментар

18 жовтня в Україні відзначається Європейський День боротьби з торгівлею людьми, що був започаткований Європейським Парламентом у 2007 році,...